tisdag 20 september 2011

Cosy

Hej på er!
Kände att jag behövde skriva ett litet inlägg så att ni vet att jag fortfarande lever. xD Är fortfarande rätt så sjuk men känner mig ändå bättre än på länge så det är ju på väg åt rätt håll iaf. ^^
Har haft rätt så mycket i skolan, första provet i måndags bland annat. Men just nu är det ganska så lugnt, lugnet före stormen...

Idag har varit en härlig dag. Började fem i elva så blev en lång och välförtjänt sovmorgon. Frös inte heller utan det var riktigt varmt. I förgår kväll när jag skulle lägga mig var mina fötter nämligen istappar, jag skämtar inte, och jag kunde inte somna. Så igår kväll la jag mig med mina mysiga strumpor, långa pyjamasbyxor och nattlinnet över det. Och det funkade! ^^ Laddade även upp med te och låg och läste en stund för att värma upp sängen ordentligt. Hade även pappas stora gant tröja på mig, tack och lov för att jag fick med mig den!

Vädret här börjar nämligen bli lite kallt och det märks att hösten är på väg. Så har börjat hinka i mig te nu bokstavligen vilket jag inte klagar på, är ju så gott! ^^ Efter skolan idag unnade jag mig även en stor chai latte på starbucks med Emma och Hannah. Mysigt sällskap, varm dryck och en härlig atmosfär får vem som helst på underbart humör. :D

Så nu ska jag fortsätta dricka te, äta lite god choklad och mysa framför tv:n. Hoppas ni haft en trevlig tisdag och att ni har en fortsatt bra kväll. ^^
Lägg upp lite bilder från vår dag i underbara Brighton. Bara tanken på staden får mig att minnas havsluften, lukten av salt och vinden som slet i en. Känslan av frihet var total och jag skulle vilja stanna och leva i det ögonblicket för alltid. Stående på stranden med havet framför mig och solen som sken. UNDERBART!


Älskar verkligen den här bilden. Även om verkligheten var så mycket vackrare. Ska nog bo vid havet någon gång vid livet. Känner mig så hemma med det i närheten. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar