lördag 17 september 2011

I love Brighton! ^^

Hej på er alla!
Sorry för den urusla uppdateringen men har varit sjuk hela veckan och helt enkelt inte velat skriva om all överdosering med halstabletter, ipren och nässpray. Men är på bättringsväg! :D

Hela veckan har förflutit riktigt fort trots allt och just nu sitter jag här och är så LYCKLIG. Helgen började sjukt bra med kricket på gympan, som visade sig vara riktigt kul (synd att jag inte hann slå så länge), och sen en myskväll igår hos Hedwig med cupcake-bak (morots- och choklad cupcakes som var så sjukt goda!). Var bara så mysigt igår att käka svamptortellini, muffins, choklad och en massa annat gott med en härligt stor kopp te framför Sex and the city med tjejerna. Precis vad som behövdes! ^^

Och idag skedde det stora äventyret; Vi åkte till Brighton!
Orkar inte skriva om vår underbara dag där utan bilderna får helt enkelt tala för sig själva. Kan väl säga att ingen av oss ville åka därifrån. Var så underbart med havsvinden, solen och ALLT!!!!!! ^^



Hoppas ni haft en lika bra helg som jag och har en trevlig söndag imorn! Nu ska jag bara ta det lugnt och ladda upp inför nästa vecka. ^^

2 kommentarer:

  1. Visst är det fiint i Brighton!!! Jag älskar den staden så otroligt mycket :D

    SvaraRadera
  2. på riktigt, sitter och dräglar framför bilden på era cupscakes! Vill ha! :P härliga bilder föresten :D

    SvaraRadera