söndag 11 september 2011

the station

Hej på er!
Det är så här kul som jag har nu, kolla bilden. Sitter och pluggar rättskunskap (ordlista på 90 ord >.<) samtidigt som jag hinkar i mig te, vatten och överdoserar halstabletter som attan för att bli av med gummibollen i halsen. Jag tänker INTE bli sjuk!

Men över till lite roligare saker. :) Åkte in tidigt imorse till paddington station för att träffa familjen Lind. :D känner mig duktig som lyckades hitta bussarna dit samt deras hotell! Eftersom jag varken kan ringa elr sms till utländska abonnemang från min mobil ( har ju engelskt numera) så hade jag ingen aning om vart jag skulle. Tack och love för Internet på mobilen och Google maps! ^^

Snackade med Lind en lång stund och fick väskan som mamma skickat med dem (lingonsylt bland annat! XD och mammas bakade GROVA bröd...kan bara säga mums! ^^ )
Kunde tyvärr inte följa med dem till ett museum p.g.a att jag skulle handla och plugga....tänker inte ens skriva hur handlingen gick...Det är helt enkelt inte meningen att jag ska gå ensam till sainsbury's för att handla. >.<
Men nu har teet svalnat lite och det är dags att plugga igen...Hoppas ni.gör ngt roligare! ^^
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar