söndag 25 september 2011

Pictures

Hej på er!
Njuter av en härligt skön söndag? Själv så står det plugg på schemat. Men det går ju lite sådär....Blir korta och effektiva stunder som alltid. xD
Tänkte inte skriva så mycket utan tänkte lägga upp lite bilder från min tid här i London. Imorn så bär det av till House of Parliament med skolan och Greenwich = KUL! :D Ska komma ihåg digitalkameran också så kommer det upp lite mer bilder här snart. ^^

Men nu får ni ha det så bra så länge och fortsätta med livet vart ni nu befinner er. Ciao! ^^

Ett hus i Brighton. Alla hus här är så himla söta på sitt egna lilla vis. Ska ta bilder på mitt område. Går runt och tittar hela tiden och tänker; "Där vill jag bo!" xD

Också i Brighton. Man ser havet en bit bort. Var en jättehärligt dag där. ^^

Royal Pavillion i Broghton. Gick in där och det var så sjukt häftigt! Allt gick i en Asien-ispirerad stil (fast ingen av inredarna varit till Asien) och det var fyllt med drakar, lotusblommor och fina mönster överallt. I ett av rummen finns en jättehäftig kristallkrona som väger 1 ton (!) som hängde i en stor drake i smaragdgrön färg. Skulle shäjlvklart ha tagit bilder och lagt upp här; men man fick inte ta med kameran in... >.<

Piren i Brighton. Vi hann inte vara på den så länge då bussen skulle gå tillbaka men hann iaf gå till tivolit som man skymtar där längst ut. Ah vill åka tillbaka! ^^


En bild när vi gick inne i London igår på väg till sushin. Ska åka in ngn dag och bara fota tror jag. Finns så himla mycket som jag vill ta bild på med systemkameran! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar