lördag 3 september 2011

My garden

Hej på er!
Var ett tag sen vilket beror på att jag flyttat och äntligen kunnat packa upp väskorna, JIPPI!, och att det trådlösa nätverket här inte funkar. Men här fixat nu så att jag kan blogga från mobilen, bra va? :D

Bilden ni ser är utsikten från mitt fönster över den lilla trädgården. Hela huset är sprint och allt är nytt! ÄLSKAR mitt rum och ni kommer förstå varför när ni ser bilderna. ;)
Men dem kmr upp senare när nätverket är fixat och jag kan ladda över från system kameran. Tills vidare får ni nöja er med mobilbilder. :)

Finns inte jattemycket att säga just nu men jag lyckades få gå på rättskunskapen. Vilket innebär två sovmornar i veckan, vilket känns lite mer lagom.

Men nu ska jag fortsätta med spanska läxan innan det bär av till BBQ:n som skolan anordnat klockan 1. Kmr bli kul! :D

Ni får alla ha det så bra och jag hoppas ni har en trevlig lördag med vänner och familj.^^
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar