onsdag 7 december 2011

7 december

Hello people!
Måste bara börja med att skriva att jag inte ska göra matte b provet utan det är matte c. Längtar på något sätt till på tisdag eftermiddag då jag är klart med det. Kommer vara så härligt! ^^
Fick för övrigt en bok i svenskan igår som vi ska läsa och idag fick vi en fysik uppgift. Orkar inte med att få mer uppgifter att göra just nu, jag vill ha LOV!

Som tur är så går Erin Brockovich på TV:n ikväll så tar en liten paus nu innan jag ska läsa igenom kemin en gång till. Ledsen för att jag skriver så mycket om skolan just nu men det finns inte mycket annat att skriva om då det är det enda som hinns med. Lovar att det blir bättre sen under lovet. ^^

Bilden är på Emmas te från när vi åt på Wagamama för ett tag sen. Hon fick in en stor glaskopp med ett knippe gräs som sedan utvecklade sig till det ni ser på bilden, hur gulligt och gott (teet, blomman åt man inte)  som helst . ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar