tisdag 6 december 2011

One more to go

Hola! 

Bara en tisdag kvar nu innan lovet! Brukar ju klaga på att tisdagarna är lite små sega men idag gick den faktiskt väldigt snabbt. Tror det beror på att vi fick jobba både enskilt i kemin och svenskan, svenskan gjorde det nog... Nästa tisdag kommer dessutom inte vara enligt de vanliga schemat för att vi då har nationella prov i matte  B. Vet inte om detta är så mycket att se fram emot dock men känns skönt att ha det klart innan jullovet. 

Önskar för övrigt att jag var miljonär så att jag kunde köpa konstverket nedan som fanns inne på Harrods. Tror den kostade 125,000 pund eller något, när jag blir ekonomisk oberoende med andra ord... Den var jättehäftig att kolla på och det fanns två olika varianter. Bandet som går mellan klotet och personen vibrerade så pass att man såg det, coolt. 

Men nu ska jag tillbaka till British History och skriva den avslutande delen på inlämningen, nämligen mina egna åsikter om hur styret i Storbritannien agerade under hungersnöden som rådde på Irland under mitten av 1800-talet. Ja....blir en väldans intressant syn på det där! 

Men ska inte tråka ut er mer nu utan ni får ha det så bra. Ciao! ^^ 





5 kommentarer:

  1. Måste du göra om matte B provet?? :P

    SvaraRadera
  2. HAHA! xD Är så trött i huvudet att det inte finns. Nej ska inte göra om matte b provet, ska göra matte c provet xD Sry! ^^

    SvaraRadera
  3. haha jag blev lite halvt förvirrad också för det... trodde du var tvungen att göra om det och tyckte synd om dig för det ;)

    SvaraRadera
  4. Nej tack och lov så slipper jag göra om det! xD

    SvaraRadera