torsdag 8 december 2011

Windy Day

Hej på er!
Vädret här idag har varit väldigt intressant...Har blåst så mycket att det kändes som om jag höll på att blåsa bort på väg hem i mörkret efter kemiprovet. Träden vajade ordentligt och de löv som ännu inte hunnit blivit borttagna virvlade runt. var riktigt häftigt att se och uppleva! Var skönt att det inte var så kallt heller trots att det blåste så mycket. Här i London var det ändå inte lika farligt som i Skottland där de till och med stängde skolorna idag! Såg några bilder därifrån på nyheterna och jag är glad att jag inte befinner mig där just nu. Fast samtidigt så skulle det ju vara lite kul...

För övrigt har inte mycket hänt förutom att ytterligare ett prov är avklarat, just two more to go! Imorgon är det fredag och jag är superdupersuperduperglad över detta faktum då det innebär helg och då kommer en massa kul att hända förhoppningsvis! ^^

Ni får ha det så bra så länge så lägger jag upp några bilder från Brighton som ni ännu inte sett. Där blåste det ju också som bara den på stranden så följer det tema idag. Ciao! ^^



Längtar tillbaka till havet. Var så härligt att stå på stranden och känna lukten av salt och vinden som slet i håret. Mmm....Vill tillbaka! ^^

1 kommentar:

  1. Skulle gärna lämna allt plugg i Sverige och åka med dig till Brighton och bara ta det lugnt nu på stört :P

    SvaraRadera