torsdag 1 december 2011

papapa, I am loving it!

Hjälp alltså... ännu en awesome torsdag på Starbucks och jag är hög på kaffe och te, denna gång en praline mocha och en chai latte. :D
Eftersom jag inte dricker kaffe lika ofta här som hemma så resulterar det i att jag blir aningen hyper...och efter två koppar så blir det inte bättre! xD Som tur är lider Hannah av samma effekter så är inte ensam att dela denna underbara känsla. Önskar dock att jag kunde sitta kvar i den där sköna fåtöljen.... tror jag höll på att somna.^^ Har inte sovit bra nu på över en vecka då jag haft världens konstigaste drömmar...plus varit täppt som attan!

Btw så är det ni ser på bilden utsikten från bussen. (Det regnar här idag.<3 ) Detta innebär att jag inte ser när jag ska av. Så ska börja ägna skylten med stationerna lite mer intresse. Hörs imorn People! :D
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar