onsdag 30 november 2011

Freezing

Brrr....Sitter här och värmer mig med en kopp te och försöker få klar engelskan. Det börjar märkas nu att isoleringen inte är något vidare här, mitt fönster består av ett glas, då det är kallt fast elementen står på för fullt. Som tur är har jag varmvattentunna nära mitt rum så det blir ganska varmt ändå. Men just idag är det kallt!

Längtar otroligt mycket till julen och att få träffa er där hemma som jag inte sett på flera månader nu. Det är ju helt sjukt hur fort tiden går! Imorgon är det redan den första december och snart är det bara två veckor kvar tills jullovet. Fast just nu känns det som om de veckorna gärna skulle få gå lite snabbare... I alla fall de dagarna som innebär prov. Annat kul kan fortsätta i normal takt. ^^

Men nu ska jag fortsätta plugga och få undan det som går nu inför de sista veckorna. Har två stora uppsatser som kommer ta en hel del tid...Det är bara att hugga in!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar