torsdag 24 november 2011

Some lights in the dark

Hej alla fina! ^^
Har haft en helt underbar torsdag idag! Efter skolan så drog jag och Hannah till Starbucks och där satt vi sedan och pluggade biologi. Vi förhörde varandra och nu sitter det fast i huvudet, så skönt! ^^ Blev inte bara en kopp utan TVÅ koppar var idag. Började med en chai tea latte och sen en gingerbread latte, lyxigt med andra ord!

Har varit helt speedad efter det men nu börjar det avta. Jag kanske kan lyckas somna och sova ordentligt i natt. Har varit så stressad att jag knappt sovit. Tror aldrig jag pluggat så mycket som den här veckan. Det märktes att jag gick NV... Ville bara skriva lite kort om att allt lugnat ner sig för ett tag i alla fall. Nu är det bara tre skolveckor kvar och sen kommer jag hem till Sverige! ^^ Längtar efter er därhemma!

Jag hoppas att ni haft en lika bra torsdag och att inte era lärare håller på att ta kol på er med prov, läxor och läxförhör i alla ämnen samtidigt. xD
Puss på er! ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar