fredag 25 november 2011

Finally weekend!

Hej på er därute! ^^

Fredagen idag startade med biologiprov som jag tror gick helt okej. Man vet aldrig riktigt med min biologi läraren då hon vill att man ska kunna ALLT in i minsta detalj. Det som man kan få kommentar om som "onödig information" är i hennes mått inte ens tillräckligt. Du måste fördjupa dig i den "onödiga informationen"....*suck*
Vet inte om ni förstod det där men i alla fall, skrev så mycket jag kunde. ^^

Efter provet så överraskade Emma med hemmagjorda lussebullar som hennes mamma bakat igår. OM det var gott! Min första lussebulle för den här vinter. ^^ Längtar efter jullovet då jag kommer äta lussebullar hela tiden...Ja, jag älskar lussebullar. Är ju typ det bästa som finns ungefär! xD

Men nu ska mysa lite och ta igen alla serier som jag har missat i veckan. Imorn bär det av in till stan för lite shopping och på söndag kommer pappa hit! :D Kommer bli en helt underbar helg med andra ord. ^^

Ciao så länge!

En halvtaskig bild på lussebullen när den är lite halväten dessutom. xD Var supergod! ^^

Vet inte om ni ser det men på balkongen så står en rymddräkt från NASA. Upptäckte den på vägen till idrotten. xD 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar