söndag 20 november 2011

Tired and still in my pyjamas

Hola!

Sov ut ordentligt idag och det var helt underbart! Gick upp vid 11 någon gång och gjorde då pannkakor till mig och Hannah som vår frukost/lunch. De smakade riktigt bra och fick oss att vakna till lite. ^^ Sen när Hannah skulle gå så sätter vi oss ner och börja prata och två timmar senare så sitter vi där fortfarande. Vi är bäst på att glömma bort tiden! xD

Efter det har jag pluggat, pluggat och återigen pluggat. Känner mig helt slut nu i hjärnan så ska ner och fixa lite middag, risgrynsgröt ^^, innan det blir att plugga lite igen...Ska förhoppningsvis hinna med det jag vill så att jag hinner ta det lite lugnt också och mysa till mina doftljus. Känner mig jättetrött och tror det är en kombo av att jag inte gått ut på hela dagen (sitter fortfarande i min pyjamas^^) och att jag helt enkelt är trött, energin är borta.

Måste bara berätta om dimman som varit idag innan jag går ner till köket. Det var helt vitt ute när jag vaknade imorse och det kändes som om vi levde i ett moln. Var coolt och jag tänkte ta lite bilder på det men hann inte innan det blev mörkt. xD Känns som om det tar ungefär fem sekunder från att det är ljust ute till att det är becksvart. Men man kan fortfarande urskilja dimman som ligger kvar om man kollar ute. Hoppas att den är kvar imorn med så får jag gå i ett moln till skolan. ^^ hehe...

Ni får ha en skön söndagskväll allihopa vart ni nu befinner er! ^^
Mosh mosh



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar