torsdag 3 november 2011

Tea and cookies ^^

Hello people!
Idag var vi på Tate Modern, har jag sagt att jag älskar det stället (?), och gick över millennium bridge (a.k.a Harry potter - bron). Vi hann även med en avstickare till Borough Market där vi käkakade lunch innan vi gick hela vägen till Oxford Street och primark som mina vänner älskar, förstår varför.^^

Sätt och sedan på Starbucks och testade på deras juliga kaffe latte smaker. Var riktigt smarrigt även om jag personligen föredrar chai latten, den är ju bara den bästa värma drycken där helt enkelt.^^

Vi avslutade dagen med middag ute och sitter här nu med tända ljus, kakor och te medan vi arbetar på mitt kommande konstverk. Bild kommer senare. ;)

Peace out! xD
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar