lördag 5 november 2011

Need to be in the water

Hello people! 

Har tagit en lugn dag idag men har ändå hunnit upptäcka lite mer av området och njuta av höstvädret. Sov ut länge idag och trodde när jag vaknade första gången att klockan var elva, den var nio. Stannade kvar i sängen en stund innan jag kände att jag var tvungen att komma ut. Gick därför ner till ån där jag möttes av roddbåtar som fyllde Themsen. Folk stod och tittade från stranden och tränare cyklade längs kanten medan de skrek åt deltagarna. Var riktigt kul att se och jag vill så gärna sitta i en sån där båt och ro. Verkar ju superkul och jag älskar att ro och befinna mig på vatten. 

Fick världens sug efter att bada och simma igen efter att jag såg på en surf-film igår, Soul Surfer, och Rädda Willy gick på tv:en nyss. (Ja jag kollade på den, vem gillar inte späckhuggare? xD ) Finns ju flera simhallar i närheten och jag vet att Gillian brukar simma i en. Så kanske blir att simma imorn istället för att springa som idag. ^^

I vilket fall så ska jag tillbaka till ån imorn och det området som jag sprang i idag. Det var en väg längs ån som inte är asfalterad och som går genom en minimal skog, mer en dunge, där träden är fyllda med löv i orange. Tänkte ta och använde kameran lite och förhoppningsvis lyckas fånga allt det vackra på  bild. ^^

På tal om  bilder så lägger jag upp några där ni kan skymta några av alla båtar som var på floden. Tog bilderna med mobilen så de blev inte jättebra...men ni får en uppfattning i alla fall. ^^






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar