fredag 4 november 2011

I have a floor again

Hej på er! 
Idag så tog jag med Ylva och Sofie till Portobello Road Market innan de skulle åka till flyget. Vi hittade riktigt mycket på marknaden och jag köpte bland annat en ny cardigan. Vi avslutade det hela med att köpa crossainter som vi tog med hem till mig och kombinerade ihop med te och ett sista kortspel. 

Känns konstigt att jag kan se min matta igen och gå i mitt rum. Vi sov nämligen alla tre inne oss mig och madrasserna fick precis plats på golvet (de blev också golvet). xD 

Är sjukt trött nu i både huvudet och kroppen då vi har gjort så otroligt mycket de här dagarna. Har varit superkul och jättemysigt och jag tror de andra känner likadant. ;) 

Kommer skriva mer senare om det vi hittat på men nu orkar jag inte längre. Blir att sätta på en film och bara chilla tills ögonlocken åker igen. Imorn ska jag sova länge!!! ^^ 

En av de gångerna vi fikade på Starbucks. Blev väl i snitt ungefär en gång per dag. xD 

5 kommentarer:

  1. Ylva i Sverige :/5 november 2011 kl. 10:35

    Saknar redan ditt golv! :P Och dig med såklart! Sofie nämnde väl att jag fastnade i tunnelbanedörren i all stress xD vi hann i alla fall i god tid ^^

    SvaraRadera
  2. Jag saknar dig med.... Vill sätta mig på första bästa plan tillbaka till dig... :( det var en underbar resa och du får förvänta dig brev snart för jag har mycket att skriva ;)

    SvaraRadera
  3. SAKNAR ER MED! Golvet var bra mycket bättre fullt än tomt.... xD Haha hörde av Sofie om din lilla tunnelbane-incident, Ylva kom ihåg McIntyre; "Så mycket betyder det väl inte att vänta 3 minuter på nästa tåg att man offrar sitt liv för att komma på det första?" HAHA ^^ Fem veckor kvar och sen ses vi igen! :D Förväntar mig mycket brev och ska skriva en massa i svar! ;) ^^

    SvaraRadera
  4. Men jag offrade inte livet utan väskan hahah, och det var i gott syfte för att hinna med flyget :P

    SvaraRadera
  5. Så du höll på att offra den vitachokladen? :O Fy skäms Ylva fy!!! xD Haha, tur att det gick bra i alla fall och att ni hann dit i tid. ^^

    SvaraRadera