torsdag 17 november 2011

Can't survive without tea!

Hello people!
Slutade skolan tidigt idag och gick då direkt hem för att plugga. Kan meddela att jag både är klar med rättskunskaps-uppsatsen och förberedelserna inför provet i British History. Så nu återstår lite plugg inför morgondagens två prov och spanska provet nästa vecka. Ser fram emot tisdag nästa vecka, då har allt lugnat ner sig igen och jag har bara ett prov kvar den vecka. Någon som vill förklara varför alla lärare lägger alla prov samtidigt när man närmar sig slutet av terminen? Lite borde de väl kunna tänka...

Övrigt idag så har jag ätit, kollat lite på tv, suttit vid datorn och druckit te. Skulle seriöst inte kunna överleva utan te i det här landet. Har varit jättekallt här hemma idag och tror det beror på vädret. Temperaturen har sjunkit väldigt mycket de senaste dagarna, vintern är på väg. ^^

Har därför värmt upp mina tår idag med tekoppen. Funkar riktigt bra kan jag meddela, det gäller bara att man är lite smidig av sig och har tår som är isbitar. xD

Så nu ska jag fortsätta dricka mitt te och göra klart det sista innan det blir "The Mentalist" och läsning. De visar den nya säsongen här, och vilken säsongs premiär förra veckan säger jag bara!
Men nu får ni ha det så bra så länge vart ni nu befinner er på jordklotet. Ciao! ^^



Bilderna är på uppstoppade kolibris på National History Museum. Vi var där på en studiedag för några veckor sen. Det var kul och efteråt drog vi till South Kensington och käkade crepes. De var supergoda! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar