lördag 26 november 2011

Shopping!

Hello people!
Steg upp tidigt idag för att åka in till stan och Oxford Street för lite shopping! Fick med mig en hel del fint hem och jag är riktigt nöjd med mina köp. ^^ Lyckades hitta kjolen som jag så länge velat ha i min storlek! Så den och en jacka och ett linne fick följa med hem från Forever 21. Provade också ett par supersnygga skor och tänkte köpa dem men när jag kom tillbaka så var de slut....Så får beställa dem på nätet istället. ^^

Nu ska jag dricka lite te och hitta något bra att kolla på. Men först ska jag läsa brevet som låg och väntade när jag kom hem. Är alltid lika kul att få brev. ^^

 Lägger ut några bilder jag tog igår på vägen hem från idrotten med solen och den fyllda floden. Ni får ha en så bra lördag allihopa! ^^



3 kommentarer:

  1. Är det den långa svarta kjolen som du letade efter även när vi var där?? ;) Hittade du förresten den där snygga tröjan som du skulle köpa i blått? :)

    SvaraRadera
  2. Jupp!!! :D Hittade dock inte tröjan....men jag ger inte upp! ^^

    SvaraRadera