onsdag 16 november 2011

Looking forward, trying to make the time past

Hej på er!

Onsdag idag och inget särskilt har hänt. Gick i skolan, kom hem, pluggat, ätit, pluggat lite mer osv. Känner mig så seg i skolan för tillfälle och jag längtar till helgen. Då blir det Breaking Dawn, IKEA, tjejmiddag och vi kanske lyckas klämma in en liten julmarknad eller något sådant dylikt också. ^^

Hade lov för en vecka sen men känns som om det var en miljon år sedan. Längtar så mycket till jullovet och att få träffa alla därhemma igen! ^^ Skulle vara ännu mer awesome om alla de människorna skulle komma hit, London+ världens bästa människor = fulländlig lycka, men eftersom det inte går så får man åka till Sverige för att träffa dem. Fast ska inte klaga så mycket. Att åka tillbaka till Sverige med vetskapen att man kommer hit igen kommer funka utmärkt. Det blir lite jobbigare med det vid sommaren...

Men riktigt så långt fram ska jag inte tänka nu utan ska försöka få klart det sista i uppsatsen till rättskunskapen. En lång uppsats blir det...och den måste bli bra. Kan i alla fall utnyttja min korta skoldag imorgon till att skriva klart det sista men då ska jag plugga inför alla prov också. Tack och lov så är biologiprovet nästa vecka flyttat från onsdagen till fredagen! Passar mitt schema mycket bättre och det innebär att jag kommer klara nästa vecka också! ^^

Så ska fortsätta plugga nu innan jag ska läsa i boken, ett under över att jag lyckas plugga något överhuvudtaget med den liggandes bredvid! Men lägger upp några random bilder åt er medan. ^^




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar