tisdag 15 november 2011

Tuesday



Tja därute!

Ännu en tisdag har förflutit och det är nu hela fyra tisdagar kvar innan det blir jullov. Det är ju helt sjukt vad lite!? Innebär ytterligare fyra långa, knappt genomlidliga svenska lektioner...Svenska är nog den tråkigaste lektionen i hela veckan. Inte för att jag inte gillar ämnet, det brukar vara ett av mina favoriter, utan för att läraren är seg, seg och ännu mera seg! Står knappt ut och vi gör ingenting vettigt känns det som. Så brukar fördriva lektionen med att planera lite och fixa annat. Tack och lov för internet i mobilen kan väl också tilläggas. xD

Började dagen i alla fall med en härlig sovmorgon och gled runt lite här hemma. Kunde knappt slita mig från boken för att gå till skolan men lyckades till slut. Skolan förövrigt var också rätt så seg och dagen avslutades med spanska. Provet är nu förskjutet från torsdag till tisdag nästa vecka. Önskar nästan att det var den här veckan så man kan få det gjort men nu får jag lite mer tid att plugga. Fast ser inte fram emot nästa vecka då jag har prov både måndag, tisdag och onsdag. Vi får väl se hur det går...hehe xD

Men nu lägger jag ut några bilder från när Sofie och Ylva var här under höstlovet. Saknar er tjejer! ^^
Saknar lov också...men snart är det jul! :D Julkänslorna kommer lite lätt smygande, blir nog ännu mer i helgerna då man kommer ser all julpyntning. ^^

Jag och Sofie på ett av de fyra stora lejonen som utgör hörnen av en jättestor obelisk vid Trafalgar Square. 

Sofie och Ylva på Harrods julavdelning. Tror den finns året om? xD 


Jag framför Globe Theatre. ^^ 

3 kommentarer:

  1. Saknar dig med! Blir helt nostalgisk av bilderna ;)
    Fick ditt brev idag, vilket fint brevpapper du har fått tag på :)

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar! Älskar verkligen brevpappret, nästa gång kommer du få en annan variant ;)
    Hur smakar teet? Har aldrig testat den smaken... xD Tycker vi få ha en te/chokladdrickar sen när jag kommer hem! :D

    SvaraRadera
  3. Det är jättegott :) typ helt beroende av det nu^^ vilken bra idé!!! Lägger snart ett nytt brev på lådan ;) ska bara köpa frimärken först xD

    SvaraRadera