söndag 27 november 2011

First advent

Hej på er! Titta vem jag hittade utanför st:pauls idag, en Star wars klon! :D önskar jag också hade en sån dräkt...en dag så! Fast ett lasersvärd står högre upp på listan. Om ni sett 17 again så skulle ett sånt i filmen sitta väldigt fint.^^

Idag var första advent och den spenderades med pappa som kom med flyget imorse. :D vi gick på Tate modern (alltid lika häftigt) och, hör och häpna, gudstjänst i st:pauls! Ni som känner min pappa är nog lika chockade som jag över detta faktum. Men vi gick för att höra kören sjunga. Och vilken sång! Fick rysning för att det var så vackert.^^

Men nu ska jag sova för att försöka sova bort den hemska förkylningen jag dragit på mig. Måste bara nämna att jag fick hembakade Lussebullar som mamma skickat med. Så tror jag överlever nu fram tills jul, iaf ett litet tag. xD

Om 15 skoldagar är det lov! :D och det snöar i Uppsala just nu, äntligen! Får hoppas att snön ligger kvar när jag kommer hem.

Men nu får ni ha det så bra! Ciao! ^^
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar