söndag 13 november 2011

Some more discovering

Hej på er!
Vet att uppdateringen den har veckan sugit totalt. I lördags på kvällen fick jag nämligen feber och söndagen var inte mycket bättre. Gick till skolan och pinade mig igenom måndagen men sen på tisdagen var jag hemma från skolan, om jag är hemma så har det gått långt. Sen mirakulöst så försvann nästan allt och jag mådde jättebra på onsdag, även om folk knappt kunde höra var jag sa eftersom jag var så täppt i halsen (?).

Har käkat jattemycket satsumas för att få i mig c-vitamin och ska fortsätta med det nu fram till jul, världens mirakelkur.^^

Den här helgen har mycket hänt. Var på wuthering heights premiären i fredags. Var riktigt bra även om inte hela boken är med i filmen. Gillar hur de tolkat boken och filmatiserat. Jag vill åka till Yorkshire för att se miljön där, verkar hur vacker som helst! ^^

Igår blev det filmkväll hos Emma och idag blir det att upptäcka spitafields market. Så måste rusa nu. Ha en fin söndag! :D

(snart kmr ice Age 4 på bio! :D hehe xD)
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar