lördag 19 november 2011

It's saturday! ^^

Hej hej!
Gick upp rätt så tidigt imorse för att hämta ett paket. Post Office har så konstiga öppentider så den enda dagen jag kan hämta ut paket är på lördagar. Och eftersom vi ska fara lite idag så var jag tvungen att göra det innan, men nu är det gjort! ^^
Står just nu och väntar vid tunnelbanan. Idag ska vi iväg till Ikea och handla på oss lite julgrejer som glögg och pepparkakor. Och självklart ska vi äta köttbullar! ^^
Efter det blir det hem till mig ikväll för tjejmiddag och lite annat skoj. :D En väldigt bra dag med andra ord! Önskar bara att mitt finger kunde sluta dunka, skar mig nämligen igår och det vill inte riktigt sluta blöda. Klantigt... xD

Men nu ska jag iväg så ni får ha en awesome lördag allihopa! Peace out ^^
Published with Blogger-droid v1.7.4

2 kommentarer:

  1. Du är åtminstone inte den enda som skurit sig. Min värdfamilj vågar inte låta mig vara nära knivar längre...

    SvaraRadera
  2. Haha xD Man är ju bra klantig när det händer. Hoppas att du inte skar dig allvarligt. :) Vi måste ta och skypa snart! :D <3

    SvaraRadera