söndag 11 december 2011

Sunday ^^

Hej på er!
Vaknade rätt så tidigt och låg och läste lite innan jag och Hannah går ut ungefär samtidigt från våra rum för att väcka den andra, lyckat! Vi har sedan tagit det lugnt idag och pluggat inför matte nationella som vi ska ha på tisdag. När det började gå utför så fick vi en liten impuls och följde Hannahs dröm om oss två i natt då vi bakade vaniljmuffins. Drömt och gjort!
Blev väldigt improviserat och vi tog lite allt möjligt som fanns här hemma. Bland annat så hittade vi karamellfärg så de blev härligt röd/rosa tillsammans med nutella, strössel och något citron godis. Mums filibaba! ^^

Just nu sitter jag och laddar upp inför att ta tag i svenska och lite rättskunskap. Har inte så stor lust för tillfället utan ser framemot lovet otroligt mycket! På tal om skolan så skrev jag igår att vi fick en otrevlig nyhet i fredags. Kemi provet som vi gjorde i torsdags gills nämligen inte då de misstänker att några fuskade då de hittade "spår" på några miniräknare. Detta innebär att alla ska göra om provet efter jullovet. Härligt....

Blev i alla fall lite gladare igår då två brev låg och väntade hemma. Blev ännu gladare idag då jag hann läsa breven som innehöll så mycket fint. I ett av dem fanns det till och med en liten knäck. Saknar er tjejer! ^^

Men nu är det dags att ta tag i studierna så lägger ut lite bilder på hur vi var klädda igår samt hur våra supergoda muffins såg ut. ^^



Våra muffins idag. Jag glömde ju totalt bort att Gillian bara har en ca sådär 40 ordentliga muffinsplåtar... xD Men näsa gång så! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar