onsdag 14 december 2011

My last night

Håller på att ta fram allt som jag ska ha med mig hem och lägga det på sängen. Det tar lite tid att gå igenom allt och bestämma sig eftersom jag inte ska ha med för mycket hem då väskorna kommer vara fyllda med julklappar när jag och mamma är klara. ^^
Några av grejerna hänger fortfarande på tork från tvätten så jag kan ändå inte packa ner det. Upptäckte också att min väska fortfarande stank från att min parfym-flaska läckte i den vid något tillfälle. Känns så otroligt onödigt då jag aldrig ens använt parfymen, varför tog jag ens med den? xD I vilket fall så har väskan åkt ut ur huset nu och får vädra någon timme eller två. Vi får hoppas att lukten är borta då...

Var en chill dag i skolan och jag är nu klar med svenska essän så det är bara att mejla in den imorgon och sen behöver jag inte pluggat något på hela lovet! De läxor jag har fått har jag tid att göra när jag kommer tillbaka, känns så himla skönt att vara klar. ^^

Ikväll kommer vara sista natten som jag sover hos Gillian då det bär av hem till Hedwig imorgon där jag kommer stanna de två sista nätterna innan mamma kommer. Känns helt sjukt att det är så kort tid kvar! :D
Slänger in en bild från London ifrån april när jag var här. Hoppas att det kommer vara lika varmt den här april. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar