måndag 30 januari 2012

Catch the moment

Så...Här kommer några bilder från det kinesiska nyårsfirandet som ägde rum igår. Förövrigt så har jag inte så mycket mer att säga. Måndag åter en gång och en ny skolvecka har precis börjat. Har inga prov denna vecka men nästa vecka väntar istället tre stycken, när ska lärarna lära sig att planera egentligen?
För övrigt så är det svinkallt här i London och kallare ska det bli. På radion imorse sa de att "The Siberian Winter is coming". Låter lite lagom lockande med tanke på att min stora härliga halsduk lämnades under lovet kvar i Sverige. Känns som om jag kommer ångra det något denna vecka...Bara att skylla mig själv och se till att klä mig varmt och ordentligt istället, något som jag är rätt så dålig på....Strumpbyxor och converse är ju bara så skönt och kan bäras i alla väder! Funkar tydligen att cykla i också trots härlig vit snö i mängder. xD (förra vintern)



Tog hur många bilder som helst men de får komma upp senare. Hände så otroligt mycket den dagen så vi får ta en sak i taget. Det här är en minimal del av paraden som var på förmiddan. ^^

1 kommentar:

  1. Snygga bilder. Här väntar förhoppningsvis härliga mängder snö, utifrån vad jag tycker iaf ;) Hur går det förresten med brevskrivandet? ;)

    SvaraRadera