lördag 14 januari 2012

Today is going to be a good day!

Se på bilen så fattar ni. Solen speglar sig i fönsterkarmen och himlen ser lovande blå ut utan ett enda vitt litet moln i sikte! ^^ Känner mig på topp efter springturerna fram och tillbaka till gympan. Fast måste lösa lunchen på något vis för jag fick håll på en gång. xD Men är man lite envis så funkar det med tydligen. För första gången någonsin hade jag utegympa på första lektionen efter jullovet utan att det var snö. Vi spelade rugby och det var riktigt kul även om det blev lite långtråkigt att göra samma sak i en hel timme...


Men nu är det dags att väcka min kära alltid-fredags-nattgäst Hannah och fixa lite frulle innan vi drar iväg. Ska bli hela två minusgrader idag så det blir att ta vintetjackan, något.som jag inte behövde göra i veckan. Lite skillnad från Sverige med andra ord. ;)


As I said, time to jump on Hannah! (jag är mästare på hoppväckningar, bara att fråga brorsan. He knows... xD)


See ya later folks! ^^


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar