tisdag 31 januari 2012

Crazy people, I am one of them

Så istället för att ligga kvar i den sköna, varma, goa sängen imorse så gav jag mig ut i den Sibiriska vinter ( det är SVINKALLT här i London ) och sprang. Crazy? Yepp... Hade i alla fall en mössa på mig, inte den vackraste men den gjorde sitt jobb. Mötte hela två andra galna människor som också sprang i parken, i vanliga fall möter jag minst tjugo, och hann få en hel del konstiga blickar från alla  hundägare... Men vad gör man inte för att försöka hålla igång konditionen lite om man är för snål för att köpa gymkort? Lägger hellre pengarna på att upptäcka London. ^^

För övrigt så har inte mycket hänt. Fick för ovanlighetens skull ut någonting av spanska lektionen, hann måla om naglarna på svenska lektionen och hann ta bort samma nagellack under genomgången på matten. Lite rastlös kan man väl säga att jag är eller helt enkelt lite trött på skolan som alla andra. Tog det därför lugnt ikväll och ägnade mig åt lite serietittande på datorn. Lyckades med andra ord skjuta upp plugget till imorgon vilket för övrigt är skolans längsta dag med hela sex lektioner. Ser så fram emot onsdag...

Den dagen den sorgen så nu ska jag fortsätta ta det lugnt och passa på att läsa i min bok då jag inte har något mer att titta på och ta igen. Ciao!



Några bilder på Hannah, Emma och mig från i söndags. ^^ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar