tisdag 24 januari 2012

Time is passing by

Hatar känslan att tiden går så snabbt men ändå så långsamt. Idag gick den otroligt långsamt men samtidigt så har ännu en dag gått och snart är det inte många dagar kvar till sportlovet, födelsedagen, avslutningen, studenten och allt vad det nu är som kommer hända i livet.

Vet inte hur ni är men jag försöker att inte tänka på det och att leva i nuet. Det som jag vet 99,9 procent säkert är att jag kommer befinna mig utomlands minst ett år efter studenten. Men vad som händer efter det får jag ta och se då. Tänker inte planera upp mitt liv utan tänker ta det som det kommer.

Har skrivit och raderat i detta inlägg nu flera gånger och känner att det är dags att avsluta innan jag ger er någon  uppsats-förklaring över hur jag tänker. För om det är något som jag märkt så är det att jag tänker annorlunda än många andra. Ingen tänker likadant men mina tankar kan minst sagt vara förvirrade jämfört med andras. Kanske beror det på de tre kaffetabletterna jag nyss ätit eller helt enkelt så tänker jag för mycket. Tror på en kombination av båda....

I vilket fall, dags att avsluta och hitta på något nu när serierna är slut...Me sad...
Blev i alla fall lite glad imorse då det regnade och jag fick använda mitt paraply som jag köpte i höstas för ungefär tredje gången! xD Är lite mysigt att gå till skolan i regnet med musik i öronen. ^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar