onsdag 11 januari 2012

Missing the break, looking forward to the next one

Saknar lovet otroligt mycket! Att bara kunna slappa och slippa tänka på skolan var helt underbart! Ser fram emot nästa lov men det är ju ett tag dit så vi kan ju börja med helgen istället. Två dagars ledigt lär behövas efter den här veckan! Har varit hur seg som helst och det känns som om jag har glömt en massa hela tiden och bara allmänt varit borta. Vem är så dum att den glömmer sin skåpnyckel hemma i Sverige? Jo jag så klart...
Måste faktiskt försvara mig med att jag aldrig brukar glömma saker men så är tydligen inte fallet längre. Glömde bland annat paketet som jag skulle posta igår hemma på byrån fast jag just tejpat igen det och allt, trött tjej med andra ord.

Visst det kanske är skönt med lite rutiner igen men neeeee, läxhögen hopar sig redan och det är dags att ta tag i den nu. Skriver senare om jag överlever! xD


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar