måndag 23 januari 2012

Monday

Man märker att man varit uppslukad i serier när man inte har läst andras bloggar och helt plötsligt har en hel del att ta igen. Lite så var förra veckan för mig, vilket jag först fattade igår kväll. (Hade inte mycket datatid i helgen då allt kul hände^^) Men den här veckan kommer det bli helt annorlunda då jag äntligen kommit ikapp i Pretty Little Liars. Nu börjar istället lidandet att vänta på nästa avsnitt. Hatar att vänta!

I vilket fall så var det måndag idag. En seg seg seg men ändå helt okej måndag. Trots att jag gjorde ingenting igår förutom att slappa och ha det gött så var jag hur seg och trött som helst idag imorse. Jag ville bara krypa ner i sängen igen med andra ord och slippa gå upp. Tyvärr är ju detta aldrig möjligt när man verkligen behöver det....så det var bara att pallra sig upp!

Ska avsluta detta supertråkigaonödiga inlägg nu och läsa lite i min nya tegelsten till bok, den blev också lite lidande förra veckan....


Bild från sommaren när vi var på västkusten. Kan meddela att våren är på god väg här och målet är att fixa brännan lååååångt innan sommarlovet. Får väl se hur det går med det... ;)

2 kommentarer:

  1. Önskar att jag kunde säga detsamma om årstidsskiftningarna här, vi har nyss fått vinter igen..

    SvaraRadera
  2. Kan inte du komma å hämta lite vinter från oss? xD Annars måste ja gå i ide snart om ja inte får nå värme..

    SvaraRadera