onsdag 25 januari 2012

The worst part is over

Äntligen så var onsdagen med sitt mördarschema förbi! Imorgon är de torsdag och det innebär härligt fika på Starbucks med trevligt sällskap. Endast tanken på det hjälper mig igenom de långa vi-slutar-fem-dagarna, speciellt onsdagen i detta fall.

Så något intressant som hänt idag? Nope. Tror inte ni är så intresserade av att jag tvättat, pluggat lite (betoning på lite) och hittat en ny serie att kolla på och ta igen. (Överlever inte väntan på ett avsnitt i veckan annars.) Kan tipsa om ni gillar vitchoklad att Milkyway är väldigt, väldigt, väldigt god! Den bästa vita chokladen som jag ätit hittills både i Sverige och här i London. Kostar inte mycket heller vilket gör att det bara känns ännu bättre, blir att köpa upp ett lager av den och kaffetabletter när jag ska hem till Sverige igen. Hur ska jag annars kunna överleva liksom? xD

Men nu så ska jag läsa lite och försöka plöja igenom böckerna som jag har här. Vill gärna hinna läsa The Hunger Games innan den kommer ut på bio i mars. Men först måste jag ju avsluta den bok jag håller på med....och med sena skoldagar och en massa annat kul så hinns inte det med riktigt. Vilka I-landsproblem va?

Slänger in inte-alls-för-bra bilder på Trafalgar Square. Vi ska dit på söndag och det kommer bli helt grymt! Lovar att ta med systemkameran då och fota lite ordentligt åt er. ;) Fast tror inte att man kommer kunna se lejonen på grund av allt folk som kommer vara där... It's going to be awesome! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar