söndag 2 oktober 2011

2 October

Hej på er!
Är den 2 oktober idag och här i London så skiner solen och vi har cirkus 27 grader, inte mig emot! Igår bar det av till Camden Market med tjejerna. Var otroligt häftigt och se och vi såg en bråkdel kan jag härligt säga. Dit kommer vi åka flera gånger! Fast i Notting Hill fanns det mer som man ville köpa (deras vintage-avdelning med kläder hallå?! ^^) medan Camden var mer Goth överlag. Fast det fanns några riktigt snygga smycken och självklart kläder där med som gärna hade fått följa med hem. Det lite jobbiga med marknad är att allt är så SNYGGT att man vill ju ha det. Men har ju inte pengar till att köpa allt och då blir det så jobbigt att behöva välja... Vilka I-landsproblem man har! xD

Men är ju mysigt att bara gå runt och kolla med i trevligt sällskap och känna lukten av all god mat! Igår åt vi en typ av creepes fast mer matig med hummos (har blivit helt galen i det!), soltorkade tomater och avokado. Var riktigt smaskigt! ^^ Senare så var vi sugna på milkshake men det fanns ingenstans. Som tur var så gav sig varken Hedwig eller jag, vi skulle ha våran milkshake, och det hela resulterade i att vi hittade ett glasscafe med supergoda milkshakes! :D Man fick välja en glasskula som de hade i milkshaken dessutom så tog en men choklad bitar, MUMS ;)

Dagen slutade i en impulsmiddag för min del hemma hos Hedwig. Vi hade det jättemysigt med god mat, glass och snack. ^^ Gick därifrån vid tolvtiden någon gång. En riktigt bra Lördag med andra ord! :)

Tänkte faktiskt lägga upp bilder igår när jag kom hem (tidig imorse med andra ord) men då funkade det inte att logga in. Så de bilderna får komma upp nu och så kommer det lite fler bilder upp senare under dagen, låter bra? ;)

Nu ska jag sticka iväg och handla. Här låter man ingen tid gå till spillo utan gick upp rätt så tidigt (gillar inte att sova bort dagen) och har varit ute på en lång springtur. Var första på två/tre veckor och det kändes underbart. Nu är jag frisk! :D


Alla var barbenta! ^^ Till och med London-borna så man slapp alla konstiga blickar. xD
LUNCH! Vi lyckas alltid så bra med våra matställen. Flyt kallas det visst. ;) 

Alla byggnader på Camden Market var utsmyckade med drakar, converse-skor och alla möjliga saker. Som ni ser på bilden nedan också. Var häftigt att kolla på. ^^


                 

 Emma köpte en jättegod Ananas-shake men Hedwig och jag skulle ha vår milkshake. Envisa viljor! xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar