lördag 8 oktober 2011

Finally Friday (Saturday now!^^)

Hej på er!
Hoppas ni avnjöt en lika trevlig fredag som jag gjorde! ^^ Helgen har börjat och nu väntas några dagars ledighet från skolan fyllda med lite smått och gott. Idag (alltså igår, fredag) bar det av till Hedwig för det veckliga fredagsmyset. Denna gång bakades den rulltårta och den blev supergod. Hittills har vi inte misslyckats med något som vi bakat. Vi har flyt och talang helt enkelt! ;)

Var jättemysigt och trevligt och vi tittade på Pretty Woman efteråt innan det blev några avsnitt av Big Bang Theory. Till detta hade vi världens buffe av godis och som vanligt tio tekannor te. Jag skämtar inte, minst tio!

Men nu så ska jag ta och sova (klockan är ju halv tre här) och ladda upp inför dagens äventyr imorn på inget mindre än IKEA. Haha! Min värdtant Gill frågade om jag hade hemlängtan eftersom vi ska dit men jag har helt enkelt bara craving för köttbullar med lingonsylt och brunsås, deras goda pommes och förhoppningsvis gott och billigt godis. ^^ Ska försöka hitta en riktigt stor tekopp också som jag kan värma mig med i dessa kalla dagar.
Lägger upp lite bilder från ikväll (igår) och önskar er alla en trevlig lördag och fortsatt helg! ^^

Rulltårtan. Var så SJUKT god! ^^

Mmmmm ^^ 
Godisbuffén! xD Vissa grejer syns inte ens. Som chokladfringrarna, kakorka och tobleronen... :D

Alla tjejer som sett på Dear John fattar undersökningen av månen. xD

Kvällens gäng. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar