onsdag 12 oktober 2011

Autumn

Hej på er!
Hösten börjar göra sig påmind här mer och mer för varje dag. Är jättemysigt och perfekt för en te älskare som jag. Dessutom kan man börja använda alla härliga halsdukar. Mys. ^^

Hade fysikprov idag i skolan och jag tror det gick bra. Vi hade totalt tre timmar på oss. Läraren sa att det skulle ta ungefär två timmar, vilket innebär två och en halvtimme. Men jag var klar med provet efter 45min och visste inte riktigt vad jag skulle göra. Så kollade igenom det och lämnade in det till läraren 15 minuter senare. Lärarens kommentar: "Är du säker på att du har kontrollräknat allt?" Kändes ju lite lagom bra att höra det. Får väl se hur det gick sen när vi får tillbaka det. Den dagen den sorgen! xD
Måste bara påpeka också att det är väldigt dumt att lägga fysikprov sista lektionen för dagen. Min hjärna var lite lagom död efter matten och jag trodde jag skulle sitta och sucka mig igenom allt. Men på något vis så fick jag energi. Misstänker det beror på Hedwig och hennes glada instormande innan provet (ungen läser ju inte matte så hade håltimme). Så tack Hedwig! =D

Eftersom jag var klar vid tre så blev det en skön och lugn promenad hem. Solen lyste men ändå så syntes kolsvarta moln i horisonten så var riktigt härligt. Var varmt i solen och det blåste lagom mycket. Perfekt höstväder med andra ord. ^^

Tog lite bilder med mobilen på en vacker äng som jag går förbi varje dag och några träd. Så ni får ursäkta kvalitén men tycker bilderna blev fina ändå. På lördag ska det tas många bilder i Cambridge och jag förväntar mig höstens klara färger. Är så himla taggad till imorn och den kommande helgen. Så mycket kul inbokat! ^^




                         




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar