tisdag 25 oktober 2011

Tate Modern

Hej på er!
Har väl inte hänt något vidare intressant idag förutom att jag var i skolan, som vanligt med andra ord. PÅ eftermiddan har jag pluggat inför provet och sökt lite fakta om ett muntligt föredrag som jag ska hålla imorn på rättskunskapen med några andra. Vi fick frågan om pension och måste säga att det inte är något intressant ämne för mig just nu...man kan ju börja med att bli myndig, utbilda sig och börja arbeta innan man tänker på sånt! xD

Som ni märker är detta inte jätteintressant så jag tänkte därför ta och lägga in lite bilder från Tate Modern som jag och Hedwig var på i lördags. Älskade verkligen det museet och det kommer nog bli många turer dit under året här! ^^









De här är ju några av de mer speciella grejerna som fanns. Fanns jättemycket fina och kända tavlor samt fotografier också. Men de får komma upp någon annan gång. Har en väldigt bra anledning att gå dit igen också; för att ta kort på allt med systemkameran istället för mobilen! (Ni får stå ut med bildernas kvalité, mobilen är inte menad att vara en kamera. xD )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar