torsdag 13 oktober 2011

Thriller Live!

Hej på er!
Har spenderat en superhärlig kväll med pappa som är här! :D vi åt middag i China town. Var så mycket mat att jag höll på att spricka. De bar ut fat efter fat med kinesiska rätter. Gott var det! :D
Efter det blev det musikalen Thriller Live. Den var så JÄVLA bra! Vi satt på de bästa platserna i mitten cirkus sju meter från scen, riktigt bra syn med andra ord. Satt och njöt hela tiden. De var jätteduktiga på att dansa och sjunga! ^^
Önskar jag kunde gå på musikal varje kväll...Hannah när skulle vi bli ekonomiskt oberoende igen? xD

Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och njuta av vetskapen att jag är ledig från skolan imorn. Ingen biologi för min del halv nio utan hotellfrukost. Livet är bra underbart ibland! ^^ Och imorn händer ännu mer kul...;)

Men nu ska jag fortsätta njuta. God natt på er och jag hoppas ni haft en trevlig kväll! ^^

Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar