söndag 2 oktober 2011

Camden Market

Hej på er! 
Hoppas ni haft en skön och lugn söndag och njutit av det underbara vädret. ^^ Här har det inte varit ett enda moln på himlen under hela dagen och jag höll på att dö av värmen när jag satt ute och läste. Satt mig till slut i skuggan, då har det gått långt! 

Själv har jag inte gjort så mycket idag. Sprang, gick och handlade och efter det har jag bara tagit det lugnt. Man behöver såna dagar också! ^^ Införskaffade bland annat idag Mamma Scans köttbullar på Sainsbury, hehe... Tänkte ta och smaka av dem imorn tror jag. Bästa var att de var på extrapris dessutom! xD 

Tar och lägger upp några fler bilder från marknaden igår åt er. Finns så otroligt många bilder men kan ju vara bra att ha till dagar då man inte här några. ;) 
Ha en fortsatt trevlig kväll där ute! ^^ 

Värmen på tunnelbanan är inte att leka med alltså. Ska införskaffa en solfjäder tror jag och ha den och paraplyet i väskan hela tiden. Man vet aldrig hur vädret blir i London! xD 

 Lite bilder på några byggnader och stånd. Motorcyklarna ni ser är sittplatser vid ett matställe. Var som ett Foodcourt. Massa med restauranger som beställde från, så alla kunde ta olika, och sen när man fått maten gick man och satt sig. Lite roligare än vanliga stolar! xD
Bron på väg till nästa etapp av marknaden. Var jättefint där vid floden och man ser matställena på andra sidan. 
Emma och Hannah posar för fullt! ^^ 

3 kommentarer:

  1. Minns när jag var i London och det var 37 grader ute, dvs typ 50 i tunnelbanan xD Fast nu har jag typ glömt bort ordet värme, seriöst,när som helst är det väl snö här i Sverige :/

    SvaraRadera
  2. Åh, coolt! den engelska tiden kommer upp när jag skickar! woooow *lättimponerad* hahahah

    SvaraRadera
  3. Haha Ylva då! ^^
    Vi kmr typ också få snö i slutet av veckan känns det som. Var varmt imorse men under dagen har temperaturen gått ner och jag började frysa som attan i skolan. Nu hopar sig mörka moln över himlen oxå...Vi får hoppas att det är härligt höstväder när ni kommer så att vi kan gå på markna! :D

    SvaraRadera