måndag 10 oktober 2011

A busy week, just the way I like it! ^^

Hej på er!
Den här veckan kommer att bjuda på så mycket roligt att jag knappt kan sitta still! Måndagen började otroligt bra med att pappa kom ut hit till Richmond och vi käkade på en italiensk restaurang som hade jättegod pizza plus en dessert med expresso, mums. ^^

Trots allt är det mycket plugg den här veckan men lyckades beta av en hel del igår. På torsdag blir det musikal med pappa och sedan så sover jag nog på hans hotell och är ledig från skolan på fredag för en dag i London. Kommer bli så otroligt mysigt och är inte särskilt ledsen över att slippa biologin...hehe. xD Senare på fredag så fyller ju Hannah år och då blir det till att fira henne. Och sen på lördag bär det av till Cambridge. Taggar till redan nu och vet inte vad jag ser mest framemot. Längtar och ser fram emot ALLT! ^^

Händer lite andra grejer i veckan också men det kan jag inte skriva om än, secrets. ;)

Lägger upp lite bilder på allmän konst här i London som jag tagit kort på under våra färder runt i staden. De är från marknaden i söndags. Gillar verkligen att det finns så mycket gatukonst här. Ska se till att dra med mig tjejerna till ett konstmuseum någon gång sen när vädret är för kallt för utomhus marknader. ^^
Ha det så bra så länge! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar