måndag 31 oktober 2011

They are coming!!!

Hej hej!
Medan ni läser detta kommer jag förmodligen befinna mig någonstans på Oxford Street. Troligtvis så har jag och Hannah fastnat inne på Forever 21 men vi ska verkligen försöka att ta oss bort till Top Shop denna gång! Är ju inte lite skandal att man inte varit där än...

Sofie och Ylva kommer dyka upp senare under kvällen och det kommer bli så kul! :D Har tänkt dra med dem på lite marknader, Millenium Bridge, Tate och självklart så ska vi shoppa! ^^
Ska försöka ta mig hem från stan i tid och fixa det sista men you never know. Skriver därför detta nu så att ni får något att läsa i alla fall. Förhoppningsvis så kommer bilder på dagens inköp (lär ju ha blivit något...) och andra bilder senare. Men varnar redan nu för att uppdatering kan bli dålig då vi kommer vara ute och flänga hela tiden. Har planerat in en MASSOR! xD

En bild från när vi var på Gröna Lund i sommras jag, Sofie, Ylva och Johannes. Var riktigt kul och jag åkte allt, förutom vanliga fritt fall och kärlekstunneln. xD

2 kommentarer:

  1. Haha var de "nån" eller "några" i ert sällskap som åkte kärlekstunneln då? ;P

    SvaraRadera
  2. Nej... Fast tror det var några som ville... ;)

    SvaraRadera