tisdag 4 oktober 2011

A lot of cinnamon buns, NOT! :(

Hej hej!
Kanelbullens dag idag alltså. Och jag har inte ätit en enda kanelbulle! :( Älskar doften och smaken av kanelbullar men i det här landet så finns ju ingen jäst så kan inte baka...Och de finns inte på Starbucks heller. Om man inte räknar med de fyrkantiga som är dränkta i glasyr och allt möjligt = nej tack! 
Men får väl ta och köpa sen på IKEA om de har några och ta igen det då. ^^ 
Vill bara poängtera att Hedwig lyckats baka kanelbullar idag trots allt och att Hannah fick sushi till middag medan jag brände mig själv på teet. Vad har jag gjort för att livet ska gå emot mig? xD 

Är inte negativ nu bara så ni vet där ute utan lite ironisk. (Vissa kanske inte fattar detta.) Man ska glädjas åt andras framgångar och jag kan i alla fall skryta med att det var turkiskt äppelte jag brände mig på, helt klart värt det med andra ord, och att jag ätit glass idag. Inte helt fel det heller med andra ord! ^^ (Mamma, du får gärna skicka med några bullar med pappa om du läser detta!) 

För övrigt idag så har inte mycket hänt idag. Vädret börjar klart bli kallare och det snackas om fem ynka grader på fredag! Tack och lov för tjocktröjor. ^^ 

Utsikten från Putney Bridge i det otroliga vädret. ^^ 

I det där höga huset skulle jag vilja bo. Fast vill bo i ungefär 99% av alla hus här i London.  Svårt val  med andra ord! xD 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar